26mars

VÄRSTA på länge. Eric är bög! Han kom ut idag...... och då har han ändå haft ett förhållande i mer än tre år. "STOFFE, KOM HIT OCH TA MIG I MITT ASS". faaaan vad kul! (jag kommer åka på stryk nu..) Njää anyheeew... började ju kvart över åtta imorse, wiho... powerpoint OH YEAH! Ganska kul faktiskt. Sen var det ju då musikalen, fan va kul!! Sen drog jag, Anton, Johan, Jonas och Nicholas till Mc (mcdonalds för alla sega jävlar), och käkade lite. skoj! Sen träffade jag jacob vid bussarna också... det gjorde dagen tror jag! Lite i alla fall. Alla förutom Nicholas drog i vilket fall som helst hem till Anton. And we've got a band. Oh fuck yeah. FAN VAD KUL!!!!!! No name. Men det ska bli jävligt kul! Var där i två timmar kanske, prata och lira gitarr. Soooftish.

Därefter drog jag tvärs över vägen och mötte mamma. Så åkte vi till centrum och boka tid! WIHO. Finally! So, wednesday it is. Så gick vi och handla, hon köpte sitt och sen blev vi hämtade av papi. Ska hoppa in i duschen efter mor tror jag. Sen kommer Frida! Busmus. Får se vad som händer ikväll. Vi hittar väl på något som vanla!

Smell ya later, "fan vad du luktar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0