snart augusti...................

bläääää, vill ha mer sommar. hjälp mig för tusan! behöver komma på en låt jag kan sjunga på sångfikat när skolan drar igång. Kommer inte på nåt, wöwöwööööööööw.

Är fortfarande på landet. Men längtar hem. Visst är det mysigt här. Men vafan, vi är 15 i huset + pepsie. Och det kommer sex till imorn!? INTE okej. Alla är jätte trevliga, men man orkar inte så här mycket på samma gång. Så då kan jag lika gärna åka hem. BLÖ. However... sitter och äter godis, de andra spelar burkpingis. Orkar inte vara med, så många små som ska va med. Inte roligt då längre... Flakmoppen behöver försäkras. Och förnyas lite granna. Gamla gamla flakisen... Vattnet måste bli högre, inte kul när det är så lågt.

NÄ, SLUTGNÄLLT. Jag har godis.................... moahaHAHAHA. Vill hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0