landet, åååh landet.

nu när jag ändå inte har något att göra så kan jag ju lika gärna passa på att skriva lite..

Vi kom hit runt åtta i måndags. och igår när vi vaknade var Affe och Nettan här. Trevligt, jojo. Så det var väl inte så mycket mer som hände då. Halva huset åkte till tullboden och lyssnade på farfar som hade föredrag om Bohuslän. Själv stannade jag hemma med mamma, mormor och de mindre. Middagen vart då vid elva för att föredraget gick på så pass mycket övertid. Men det gjorde inget ändå, vi fick ju grilla..

Idag åkte vi in till smögenbryggan. Gick runt i affärer, köpte dock ingenting. Men vi lär åka dit igen nån dag! Anyheeew.. när vi kände att vi gått tillräckligt gick vi tillbaka till vårt glass-ställe. Nam nam. Sedan åkte vi typ hemåt. Fast! Vi stannade ju i tennishallen och köpte en platta läsk såklart, HEHE.

Nu vill jag hitta på nåt, det här suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0