17april

... going on 18th in about 55 minutes.

Anyheeew... klev upp supertrött vid 11 imorse hos Teo. Vi skulle nämligen åka till min moffa för att fira Brittis! Wiie. Det var kul, och gott med maten och efterrätten! Ska börja åka dit oftare. Ses ju nästan aldrig. Måste även åka och hälsa på Iris... och måste hälsa på mormor och Erik oftare... åååh skuldkänslor. Jajaja... Jag, Teo och Fanny satte oss på 24an på hemvägen och Teo hoppade av vid TyGy, jag och Fanny fortsatte till centrum för att vidare-åka hem.

När jag kom hem satte vi oss alla och tittade på New moon. Sen fick jag tokbryt. Fick en askonstig känsla av att bara vilja gå ut och springa. So, I did. Jepp, you heard me. Jag sprang, eller joggade eller vad man nu ska kalla det... Skönt. Fick dock jävligt ont i knät *sad*. Jajaja, ska nog sova snart.

På återskrivande

Kommentarer
Postat av: Carina

Emma bra jobbat. Du är så modig som står på scenen. Har film på dig som liten. Kul att få se dina framsteg. Såg filmen på Fannys blogg. Ha det bra tills vi ses nästa gång.

2010-04-29 @ 20:00:15
Postat av: ep

Bock och tack! detsamma :)

2010-04-30 @ 18:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0